5/06/2012

Po długim zastanawianiu się zostałem IB brokera:  FxPrimus.


Myślałem o tym od dawna, ale musiałem mieć pewność, że jest to broker godny zaufania jak i perfekcyjny jeśli chodzi o warunki handlu. Po przetestowaniu przez kilka lat ponad 20 brokerów na kontach live muszę stwierdzić, że tak właśnie jest.


Wielu z Was zna brokera FxSalt i to jak wspaniale działał na początku swojej działalności. Dlaczego tak było, ano dlatego, że był White Label właśnie FxPrimusa i warunki handlu to był po prostu FxPrimus, a nie FxSalt.
Po odejściu od tego nastąpiło wyraźne pogorszenie warunków, zwiększenie spreadów oraz poślizgów.



W FxPrimus tego nie ma.




Do mojej strategii - skalp z bardzo małym SL na buy/sell stopy jest idealny. Brak poślizgów i malutkie spready 0,1 - 0,5 EUR/USD i 0,3 - 1,1 GBP/USD powodują, że to jeden z najlepszych brokerów STP/ECN na rynku.

FxPrimus
 

Kolejną ważną sprawą są spready podczas martwego czasu na rynku, oraz piątkowego zamknięcia i niedzielnego otwarcia rynku. Są one w porównaniu do innych brokerów o wiele niższe co daje pole do popisu przeróżnym EA działającym w tym czasie.

Tutaj o bezpieczeństwie środków Money Safe

Jeśli ktoś otworzy konto przez moją stronę - otrzyma ode mnie kontakt na skype i wszelką pomoc zarówno przy otwieraniu konta i spraw dotyczących brokera, jak i pomoc z MT4, strategiami etc.


Dodają drugie tyle ile się wpłaciło.  Minimum to 500USD maksimum to 10 000USD

W załączniku regulamin promocji.

Po 90 dniach jeśli wyrobi się odpowiednią ilość lotów dostaje się ten bonus na stałe i można go już wypłacać.

Gdzie jest haczyk?

Są dwa: po pierwsze dla ECN 167lotów na każde 1000bonusu żeby go zachować, dla pozostałych 200lotów.

Cały bonus musi zostać wyrobiony żeby został wypłacony. Dlatego najlepiej wpłacając powiedzmy 3k - najpierw wpłacić 1k USD (można wpłacać przez monneybookers albo przez ING - koszty są niskie) dostać 1k bonusu a później dopłacić pozostałe.

Wtedy ma się 3miesiace na zrobienie 167lotów.


 Dodatkowo jeśli chodzi o depozyty początkowe - to oprócz szkoleń - darmowych oczywiście i webinar jest system powiadomień smsowych.

Takie sygnały transakcyjne - oczywiście darmowe.
Stopę zwrotu z ostatnich 90dni pokazują 41% - czyli całkiem nieźle - pozycji nie jest dużo, więc nie zajmą konta.

Szkolenia

Dodatkowo co jest jak dla bardzo ciekawą są szkolenia 1v1. Są one dostępne dla wszystkich nowych klientów na 60dni.
Szkolą tradarzy z naciskiem na sam trading nie na samą obsługę MT4 - bo tutaj ma pomagać support.

Także, według mnie jest to świetna propozycja dla nowego tradera.

Zakładanie konta: FxPrimus

2 comments:

  1. Czesc Marcin,

    Dwa lata temu miałem brokera fxsalt i regułą było, że w piątki wieczorem spread się rozjezdzał tak ,że wycinało mi na SL pozycje. Zapewne wiesz jak to wygląda zrezygnowałem i przeszedłem na innego brokera . Taką sytuację miałem dwa razy. Też na początku byłem zachwycony szybką egzekucją zleceń i małym spreadem chciaż jeszcze wtedy prowizja była wyższa.
    Nic tak nie wkurza jak masz dobrą pozycję i bezpiecznego SL a tu tuż przed zamknięciem rynku u brokera wycina i to nie tak normalnie , bo wiadomo że wtedy spread się zwiększa, ale u nich spread rozszerzał się parę razy kosmicznie !!!

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Właśnie tego w FxPrimus nie ma. Spready są na prawdę dobre. Można zobaczyć https://www.fxprimus.com/new-forex-traders/home spready z zamknięcia.

    2pipsy na EUR/USD oraz 3 pipsy na GBP/USD to wręcz śmieszne rozszerzenie. I przy otwarciu rynku są również niskie.

    ReplyDelete